Dan före dan före dopparedan

Åhåh,jag gillar julen. Fast jag gillar inte att jag ska till lkpg och köpa julklappar imorgon. Folk. Uäh. Jag får råspringa in i en affär, handla, råspringa ut, röka och andas och sen RÅSPRINGA IN IGEN. MhM!
Anyhow, jag hatar att blogga. Det suger. Ni suger! MhM! Ledsen är jag också. Och hungrig. MhM!

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Jamen.
Har du någon tjej/kille just nu? - Njaeja.
Har du dumpat någon? - Jamen.
Har någon dumpat dej? - Jamen
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Haha för skojs skull?
Vem kysste du senast? - Kim
Vem kramade du senast? - Mamma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nejdå.

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - I vissa ämnen
Har du bra betyg? - De duger.
Har du fått göra ett omprov någongång? - Mhm.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Jamen.
Sköter du dej i skolan? - Nej, inte så bra som jag skulle kunna.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Haha ja?
Haft mobilen på lektionstid? - Ja?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Ja?

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? 5
Bor du tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Ja
trivs hemma? - Ja-a
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Ja-a
Har skrikit och slagit din mamma? -Inte slagit. Inte för att hon ska få ont iaf, haha.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Mina föräldrar skäller aldrig ut mig.
Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Mhm!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Jado

VÄNNER:
Du har vänner? - Nej, CRYBABY :(
Du brukar vara med? - Louise
Vem/vilka var du med sist? - Louise
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Nej, hihi.
Är det okej att ha kill-kompisar? - NEJ MEN GUD?! Man kan ju bli gravid :( Spermier simmar i luften. Uuuhh..
Har du pussat någon av dina kompisar? - Jadå
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Ja, med det var ett medvetet val.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nejdå
Putar med läpparna? - När? När jag sover ser jag lite ut som en anka.
Använder foundation på läpparna? - Om jag ska ha läppstift så ja.
Super dej packad varje helg? - Nej.
Du har kysst en tjej? - Haha ja? Är man en fjortis då?
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Vad ÄR detta? Vad är en fjortisfrisyr? :(
Ditt hår är knallblont? - Nejdå. Rödaste rött.

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Ja
När drack du alkohol senast? - Åh jesus... När jag var hos Kim kanske?
Vem bjöd dej på alkohol? - Kim
Vad var det för sorts alkohol? - Vodka och hallonsoda har jag för mig?
Brukar du dricka alkohol? - Nej
Har du druckit öl? - Ja
Tycker du om öl? - Nja
Har du varit full? - Ja

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja
När grät du senast? - Åh, det var ett tag sen.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Ja
Du har slagit ner någon? - Nja
Du har skadat någon med flit? - Ja
Har du någon gång velat döda någon? - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0