Pyssel och Julklappar !

Finns det någonting jag älskar att göra hemma så är det att pyssla, speciellt med julklappar och presenter ! Det är ju extra kul att få någonting som är fint och roligt inslaget än tråkigt och bara.. fult ?
Det är ju inte BARA innehållet som räknas, utsidan ska man ju titta på fram tills julafton och då kan det ju likagärna vara fint och snyggt gjort !

Julklappsinköp, so far !

Mamma

Pappa
David
Lin
Robin

Matilda


Vissa har jag bara ingen aning om vad jag ska köpa till..
Några förslag ?
David är min bror och är 19 år, vad ska man köpa till honom ?
Robin är min pojkvän och är 17 år, vad ska man köpa till honom ?
Matilda är min bästa vän och är 17 år, vad ska man köpa till henne ?
Och vad ska man köpa till ens pappa som är 53 år och inte vill ha någonting ?

DET HÄR ÄR SÅ SVÅÅÅÅRT !!!
Dessutom vill jag helst köpa saker till mej själv, hehe..

Snälla, ge mej tips på vad man ska köpa !!

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Maria Nordén

Köp fräcka kallingar som du gillar att titta på ;) & som sitter snyggt förstås!!

2009-12-09 @ 21:19:36
Postat av: Maria Nordén

En scarf till Matilda kanske, brukar ju inte kosta så mycket heller!!

2009-12-09 @ 21:21:06
Postat av: Maria Nordén

Menar du din vän matilda på bilden, så kanske hon läser sin egen blogg, inte så lyckat av mig då att ge tips på julklappar här...dumbom, säger jag till mig själv =))

2009-12-09 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0