Superbad update !

Jag vet, jag vet. Men jag har liksom varken haft lust eller ork till att blogga, jag har ju ändå ett liv !
Haha jag skoja, inte om det där att jag har ett liv, det är sant, men ja.. äh, ni fattar ?

Anyways, jag har haft FULLT upp med skolan, inlämningsarbeten, prov, mer inlämningsarbeten, mer prov osv..
Jag kan inte hinna med allt, även om jag går på piller, höhö.

Idag hade vi fordonsprov, det gick bättre än jag hade förväntat mej. Liksom, jag, plugga, inför prov ? Inte ofta det händer, och ÄNDÅ går det nästan alltid bra ! Jag satsar inte mer än på G, det räcker liksom för mej.
Vi hade Idrottsprov för ett tag sen, vi fick reda på provresultatet i Tisdags.
Jessie hade pluggat MASSOR, jag hade inte pluggat nåt.
Jag fick 13 poäng och Jessie fick 15 poäng, är inte det sjukt eller ??
Jag skrev knappt någonting liksom, hon skrev ju för fan flera sidor !!
Jag menar inte att det är dåligt att jag kan få G utan att plugga, Geni eller ?
Men det är lite dåligt att en som går in för det riktigt mycket får sämre än en som skiter i att plugga totalt.

Aja, nu ska jag väl börja på lite olika inlämningsuppgifter i engelskan, ligger efter med 2 st..

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0