Bella och Lin

                              


Här är stallet Nina stog i förut. Det här är Bella, Ninas förra sällskap.
Nu när jag tänker efter så saknar jag henne.
Jag tänker på dagen vi hämtade Nina, hur mycket jag grät över allting.
När hon slet sönder Grimman i transporten och vilken panik jag fick varje gång transporten gungade till när vi körde hem henne till Matilda.
Vad orolig hon var när jag hade ställt in henne i boxen och när jag gick ett varv med henne i hagen.
Nu står Bella i småland någonstans och Nina utanför skänninge.
Dom gick ju endå tillsammans i över 10 år.

Den dagen var fylld av tårar.

Men nu är allting bra med Nina, hon har Pompe och dom trivs jättebra ihop, hon har alltid hästar runt sej.
Hon gillar fortfarande inte att vara ensam inne. Men det börjar bli bättre.

Lin red på Bella x antal gånger, hon fäste sej vid henne och jag kände mej som ett monster när dom var tvungna att säga hejdå..


Lins blogg kan ni läsa här: www.Linshamenchristina.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0