Dålig uppdatering..

FÖRLÅÅÅÅÅT !!!
Men jag har varken haft tid eller lust att blogga om mitt liv, har varit rätt opepp på det faktiskt.
Det gar väl inte hänt nåt speciellt..
Idag var jag i stallet. Matilda och jag red ut. Matilda ramlade av.
VÄRLDENS HÄNDELSE !!

Okej, jag är opepp idag med, men jag kände mej lite.. tvingad till att skriva för att jag inte har skrivit på ca 2 dagar ?
Anyway..
Ska förhoppningsvis ta svinis imorn, JÄVLA VÅRDCENTRAL !!!
Förra veckan sa dom "Kom tillbaka på tisdag så ska ni få den"
Den här veckan sa dom "Vaccinet är försenat, buhuuuuu"

Jag lär ju hinna få svininfluensan innan jag har hunnit ta vaccinet, eller ?
Irriterande, delux !

Nu ska jag gå och äta någonting, ONYTTIGT ! Mohaha..

Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0