Filmkväll med syster

Min kära syster kommer hem och har filmkväll med mej !
Jag har verkligen saknat en filmkväll med min syster.
Det var för länge sen.

Prrr.. I like !

På söndag ska jag till stallet, SKA till stallet.
Oavsett hur jag mår, jag har varit sjuk för mycket. Jag måste ju ta hand om min häst, right ?
För det är enbart mitt ansvar igentligen, men jag har tur och har en sån underbar vän som tar hand om min häst dom dagarna jag inte kan, Ja jag pratar om Matilda.
Kan någon ha sån tur som jag har ? Nej tror inte det, jag vet att alla är avundsjuka på mej !
Förutom att jag är sjuk titt som tätt, thats too bad..

Men nu har jag en filmkväll med min syster att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gullunge!

Förresten MÅSTE vi se paranormal activity



(gulligt att det bara är vi som kommenterar våran blogg)

2009-11-20 @ 19:55:18
URL: http://discoslynor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0