Ge mej ett vettigt liv

Någon som har ett vettigt liv att sälja till mej ? Tänkte väl inte det.
Idag bråkar jag med HELA världen känns det som, allt är mitt fel, vem annars liksom ?
Jag tänker inte, INTE snacka skit om någon, det är inte min stil att snacka skit om någon och lägga ut så hela världen kan läsa, ÄVEN om VISSA *host* tror det.

Men iaf så ska jag peppa inför imorn, vet inte varför men det känns som en bra grej.
Bra grejer är ju liksom.. bra ?

Så nu lyssnar jag på pepp(Depp)musik och försöker komma på en anledning varför jag ska fortsätta peppa tills imorn.
Jag glömde min väska hos Matilda.. BAJS !
Mitt busskort, mina pengar, mitt LIV finns där i, fanfanfan..
Mina nycklar ligger i Jessies lägenhet, GREAT !

VARFÖR ska JAG lyckas göra allt sånt, varför är jag så klantig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0