Godmorgon !

Jag är visst hemma från skolan idag också, skönt.
Behövde ta lite ledigt, mindre skönt är det att jag har ont i halsen. Det är anledningen till att jag är hemma, så tro inte att jag skolkar ;)

Jag lyssnar på skivan "Back to titanic" på spotify, gosar med mina katter och bloggar.

Har man inte spotify är man en tönt.

Idag har jag tänkt att bara vara hemma och ta det lugnt, jag menar, Jag behöver det.
Robin kanske kommer en sväng ?
Jag kanske orkar pallra mej till stallet ?

I vilket fall så är det ingen träning för mej inte, DVS ridning.
Det blir väl att pyssla om Nina lite, kanske mocka..

Jag funderar starkt på att spela the sims eller titta på Jönssonligan - Cornflakeskuppen !
Den är så himla bra, love it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0