Hästsnack, igen.

Fan vad nördigt, pratar jag ens om något annat?
Jag red ut idag iaf. Eller skrittade ut, rättare sagt. Det var ju sådär roligt alltså. Hela veckan har toker varit superglad när jag kommit, gnäggat och myst och i stallet har han velat ha pussar och kel och kramar. Idag?
"peppeeeee, ska du komma iiiin?"
"hejdo!"

Förstår ni eller? Han gick! Fyyyy faaaaan. Men så fort jag började kela med hans flickvän så kom han knallandes. Sen skulle vi in. Det tog 10 minuter. Han vägrade gå! Stannade varannan meter och hittade något roligt grässtrå att spana in. Väl inne i stallet blev han hysterisk och skrek som en galning. Sen hoppade han rakt upp i luften och pep. Jag tror att han smygstobrunstar. *nickar*

Sen kom vi iväg, och då ville han icke gå förbi grannen. Det tog en kvart. Sen taktade han, studsade och pep han heeeeela vägen. Men han skötte sig hyfsat ändå. I like him!

prr prr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0