Huvudvärk delux !

Idag kom hovis på besök till stall Lyckebacken.
Han skulle komma klockan 8.00 och det gjorde han, så hästarna fick inte gå ut innan.

Nina stog och sparkade HELA tiden.
Sen när jag skulle ta ut henne tryckte hon upp mej mot väggen och försökte springa över mej.
Dessutom fick jag en smäll i huvet, så jag har huvudvärk, alot !
Men hon vann inte för hon lyckades inte springa ut.

Det tog säkerligen en timme att sko henne för hon var envisast i världen och skulle absolut inte bli skodd.
Däremot var Poppy väldigt duktig och somnade nästan.
Efter att han hade åkt så gick vi ut och gick med Nina och Poppy.
Det gick jättebra !

Nina ska inte få extra kraftfoder för hon har överskottsenergi (Det var därför hon försökte springa över mej, hon ville ut !) så bort med Havre och Betfor !


Nu ska jag spela The sims !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0