I brist på annat

 

Jag har :
Ett förhållande : Ja, det har jag nog
En bästa vän : Ja, det med
Dejtat en av dina bästa kompisar : nejtack
Blivit kär vid första ögonkastet : Det kan jag inte påstå
Fått ditt hjärta krossat : Det har skett
Skrikit åt en lärare : Jodå
Kysst någon och sedan ångrat dig : Jag tror faktiskt inte det. Jag gjorde det ju av en anledning då.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är : Ja
Några smycken som kostat över 1000kr : Det tror jag inte.

Dagens :
Klädsel : Svarta och lila hellokitty-trosor, svart sportbh, lollos nike-braxer, lila strumor, vit tshirt, svart hoodie.
Frisyr : fett och uppsatt.
Låt : Lady gaga - bad romance
Sjukdom : halsfluss.
Drog : cigg
Köp : glass, choklad, och sallad
Godis : choklad
Attityd : som vanligt
Tanke när du såg dig själv i spegeln imorse : måste duscha. och banta. och se normal ut. noppa ögonbrynen.blööh

Första :
Bil : en ford!
Husdjur : hamster och katt
Sport : dans
Jobb : hästskötare
Köpta skiva : oj, säkerligen spice girls
Piercing : naveln!
Konsert : haha, vätternfestivalen säkert

10 Sista :
Personen som sms:ade dig : Lollo.
Personen som du kramade : Bosse, räknas han?
Peronen som ringde dig : Mamsen.
Du sa till din pappa : Tack för frukosten!
Person du sa "Jag älskar dig" till : Kim.
Låt : the killers - human
Bilfärd : Hem från skänninge
Filmen du såg : ojdu.
Gången du grät : inatt.
Måltiden : spagetti och köttfärsås

Skulle Du :
Våga hoppa fallskärm : nej.
Våga hoppa bungyjump : nej.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar : ja, varför inte?
Kalla dig själv lycklig : väldigt varierande, just nu är jag inte så särskilt lycklig, fråga igen om en timme.
Hellre ta bilden än vara med på den : nej.
Kunna gråta över en kille : det är väl enda anledningen till att jag gråter nu för tiden.
Kunna gråta över en tjej : det är klart.
Ljuga för någon : ja
Kunna springa 50mil : JO JUST DET!
Gör du just nu : glor på how i met your mother
Ska du göra imorgon : jag vet inte
Har du med dig in på bion : pocorn!
Är det för färg på dina byxor : grå
Är det för väder hos dig just nu : trist
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet : händerna och skorna

7 Saker Du Har På Dig :
1. lila strumpor.
2. grå bysser.
3. trosor.
4. bh.
5. tischa
6. hoodie
7. piercingar

6 Blandat :
Är du blyg inför det motsatta könet : nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag : 18
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan : ja
Använder du huvtröjor : ja, men sällan
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar : ja, amigo-tatuering och fittpiercing, haha!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta : 50-50.
Solnedgång eller soluppgång : Solnedgång.
Sommar eller vinter : sommar.
Vilken ålder har varit bäst hittills : ingen aning.
Sova på sida, mage eller rygg : mage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kramar eller kyssar : kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0