kaos

Det blir kaos i mitt huvud av allt. En enda röra. Ni vet när man lagar mat. Först kokar man vatten, häller i spagetti, man fräser ihop löken, köttfärsen, allting. Det börjar bra, var för sig, sen när man tror att man har gjort allting bra och perfekt, så äter man upp det. Och så blandas allting, tuggas sönder, för att malas sönder.

Sen går det inte reda ut igen. Jag kan aldrig återgå till vattnet och spagettin, för allt är blandat och förstört. Så jag fattar inte varför jag ger mig in i matlagningsvärlden igen. Dumma idiot! Varför i helvete gör jag såhär mot mig själv, jag vet ju hur det slutar. Jag ger upp mig själv för några timmars njutning. Det är inte värt det, eller?
Inte ett jävla dugg, jag blir bara ensam och bitter, för 54234e gången. Så värdelöst, urbota jävla korkat!
Jag vill inte gå igenom det en gång till, vägrar!

Så då gör jag det enkelt för mig, JAG gör slut. Ja, så får det bli. Äta eller bli äten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0