Louise del 1


Haaaahaaa, det är ska bli kul!

1. Hur är du emot din bästavän när hon är ledsen?
A.  Jaa, hon gråter ut mot min axel sen vill jag helst gå hem å vara ifred efter att hon varit jobbig och pratat om sina problem.
B. Jag avskyr att se henne sådär hemsk. Hon får gärna sova över och prata hur länge hon vill. Bara hon mår bra efteråt.
C. Vet inte.. jag är inte precis den hon pratar med.

2. Hon har fått sitt hjärta krossat av pojken hon älskar, ajdå! Vad gör du?
A. Det som jag brukar göra. Säga att han var en stor skit och att jag ändå inte gillat honom.
B. Hon får vara ledsen på sitt egna sätt. Sen så pratar jag med henne å vi kanske hyr film och myser.
C. Jag gillade honom mer än henne... min största chans!

3. Om din bästavän går med en annan tjej en rast, hur känns det?
A. Sådär, jag var ju ändå med min pojkvän så...
B. Man blir ju lite avis, men man får inte ställa & styr för mycket!
C. var hon med någon annan? Jahaa, jag såg inte det för jag var med Emma.

4. Vem är det som ringer först?
A. Jaa.. det är nog mest jag.
B. Vi ringer så fort vi kommer hem så det tutar upptaget för båda.
C. Ringer? Äh.. om hon vill vara med mig så får hon ringa.

5. Hur är hennes föräldrar emot dig?
A. Uhm, jaa.. Jag träffar ju henne mer än dem, men de verkar schysta.
B. Hennes föräldrar behandlar mig som en i familjen!
C. Åh, vad hette hennes mamma nu igen?

6. Om du lovat att ringa men dina föräldrar släpar med dig till faster avskyvärd.. vad gör du?
A. Sitter och är snäll. Sen ringer jag nästa dag och ber om ursäkt.
B. Faster är inget vidare så jag fifflar upp mobilen och messar hela kvällen.
C. Åker dit och får pina, nästa dag förklarar jag.

Flest A:
Du är nog en OK bästavän. Men ansträng dig lite mer när det gäller eran vänskap! Hon bara väntar på din uppmärksamhet, så visa henne vilken snäll och glad tjej du är! Lycka till.

Flest B:
Du är nog den bästavän en tjej kan ha! Man blir ju nästan avundsjuk så snäll som du är. Du är då minsann inte den som läser bästavänner hamna i knipa. Kämpa på, men tänk på att inte bli alldeles för jobbig för då stör hon sig bara på dig.

Flest C:
Är du tokig? Du är ingen bästavän. Du måste jobba massa på ditt beteende emot din bästavän.


Haha, vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0