Louise del 2

Okej, lite allvar då. Louise suger rumpa, fast på ett bra sätt. Hon är så jävla dålig att man inte kan annat än älska henne, haha. Nej då, nu ska jag vara allvarlig. Jag är ju B- världens bästa vän. MHM!

Louise har skitdålig musiksmak, men jag gillar henne ändå. Hon börjar bli bättre, men Volbeat kan jag bara inte gå med på. MEN! Hon har anammat queen och morrissey, det gillar vi.
 Sen är hon helt okej snygg också, det är också ett plus. Något mer som är bra, är ju att hon är Louise liksom. Väldigt korkad, men väldigt rolig. Och ganska bra att ha sådär.

Ibland kan Louise bli väldigt sur, och det är nackdelen med henne. Alltså inte vanligt PMS-sur. Utan verkligen SUR. Då blir man rädd, fast som tur är går det över ganska snabbt. Och något mer som är dåligt är att hon äter upp våran mat. När Louise har varit här i en timme är mat för två veckor framåt helt kaputt.
 Annars är det mest bra saker med den där bruden.

Och nu hittade jag ett till sånt där kul test! Wooh!

VÄNSKAPSTEST

Du heter: Matilda                          Du väljer: Louise
Föddes:  92-02-17                         Föddes:    93-07-09
Hårfärg: Rött                                 Hårfärg:  Svart
Ögonfärg: blågröna                                    Ögonfärg: gröna

När och hur träffades ni?  När vi var små knoddar.
Har ni festat tillsammans?  Ja det är klart.
Har ni alltid roligt när ni träffas?  Aldrig!
Dela med er av något pinsamt ni gjort? Nehej du, mamma Gun. *wink wink*
När pratade ni senast?  nyss på sms, och nu kom hon
Vad pratade ni om?  att hon ska sova här
Träffas ni varje dag?  nästan!
Delar ni allt med varandra?  jamen.
Har ni gråtit inför varandra?  jamen.
Säger ni jag älskar dig till varann?  jamen.
Det roligaste ni gjort tillsammans?  kissiluuuur
Det tråkigaste ni gjort tillsammans?  allt.
Tror ni att ni föralltid kommer vara vänner?  jamen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0