Louises rubrik - TÅNAGLAR

Jag vill inte blogga, känner inte för´t helt enkelt. Vad säger discofittan då?

Louise säger (17:13): DU MÅSTEEEEE

- Matilda säger (17:13): DU SUGER!!!

- Matilda säger (17:14): jag vet inte vad jag ska blogga om!

Louise säger (17:14): DU SUGER HÄSTSNOPP !

Louise säger (17:14): Men, va fan som helst !

- Matilda säger (17:14): VAAAAAAAAD??

Louise säger (17:15): VAD SOM HELST !!!!

Louise säger (17:15): TÅNAGLAR !

- Matilda säger (17:15): NEJ EYW




Så nu ska jag skriva om tånaglar. Äckelinlägg alltså, men skyll på Louise, jag vill faktiskt inte!
Jag har nio tånaglar, ja, det är sant! En normal människa har 10. jag har alltså nio. Igår hade jag tio, men så när jag vaknade så trillade en av. På den högra pektån för att vara exakt. Bara "heejdoo" *dör*
Ont gör det, och rött är det. Fy fan, vet ni varför då? Nej, klart ni inte vet. Men jag ska berätta. JA!

En dag så trampade Nina mig på tån. Det gjorde ont, men jag höll masken. Hålla på och gråta är inte min grej. Så jag knep ihop och tänkte på underbara saker. Glass.. Nöttopping.. Sex... Snopp... ja, ni förstår.
Sen blev min tå blå! Och sen ramlade nageln av. Så nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0