MatildoDildo

Matilda Sofie Karlsson

Min käraste vän, korkade, helt okej snygg, underbara vän.

Nu tänkte jag skapa ett blogginlägg om henne, eller hon tvingade mej.
Aja, whatever, vad gör man inte för sina vänner ? ;)

Hon är lite småtrög, okej där ljög jag, hon är väldigt trög !
Men det är ju Matilda, så man måste bara älska henne.

Just nu sitter vi och smsar, vi befinner oss i samma hus.
Dock inte i samma rum, hon sitter på övervåningen och bajsar.
Så jag sitter här nere och bloggar och tittar på hål i väggen, I loove it !

Nu så ska hon väl snart komma ner, höhö..

Vi har bakat kladdkaka, eller hon bakade, jag vispade.
Vi har redan ätit upp den dock, med lite hjälp av hennes päron !

Nu tvingar hon mej att blogga och inte titta på hål i väggen, men jag älskar ju hål i väggen !
Nu förstår ni hur mycket hon vill bestämma över mej, haha !

Men jag är ju kvinna, jag kan ju göra två saker samtidigt.
NU BLEV DET REKLAM, dock ingen bra reklam...

Just nu sitter hon och lyssnar på musik i soffan, både bra och dålig musik.
Men just nu, bra musik.

Jag måste säga att hon har helt okej musiksmak, umgås man med mej måste man ha bra musiksmak.
Annars så funkar det inte, för musik är viktigt i mitt liv.

Hon lyssnar t.ex. på: Motoboy, Queen, Regina spektor, Lady Gaga, Morrissey, The killers, The Clash m.m. i den stilen.
Alla dom lyssnar jag också på, bortsett från The Clash, har aldrig förstått mej på deras musik.
Inte bra någonstans !

Matilda är 17 år, fyller 18 den 17 februari.
Hon är jämnlång med mej, alltså över 1.70 !
Helt okej snygg, rödhårig och konstig klädstil, just like me. Fast jag har ju svart hår.
Det konstiga är att hon klagar på mej när jag blandar rött och rosa, men själv har hon just nu rosa byxor och en rosa mobil i handen och RÖTT hår.
Vad jag menar med det är att hon själv blandar rött och rosa, not good at all !

Nej, nu ska jag titta på hål i väggen !

Kommentarer
Postat av: mm

Matilda är ju blää !

2009-11-08 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0