Medan alla andra sover, höhö

SEX/KÄRLEK



Är du singel nu ? Nej, det är jag nog inte.
Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Ja, det är jag.
När hade du sex senast? Två-tre veckor sen.
Har du kört oskyddat nån gång? Jag har aldrig haft skyddat sex.
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Ja, det har hänt, och det funkade, höhö.
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Två år tror jag.

KOMPISAR

Har du nån bästa vän? Jadå
Litar du på din bästa vän? Jadå
Vart bor din bästa vän? Fornåsa, haha.
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Ja, hela tiden.
Vilken kompis var du senast med? Men sluta, gissa en gång liksom.
Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Natha!
Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Louise och Josefine

SENASTE SOM

Sov med dig i samma säng? Louise. Do not do that at home!
Skickade ett sms till dig? Louise
Gjorde dig mycket besviken? K
Du skrev med på msn? K
Du snackade skit om? Haha, folk i allmänhet.
Grät inför dig? Louise

DIVERSE

Mobiltelefon? Sony Ericsson
Skola och program? Lärlingsprogrammet, Carlsund
Vad åt du till middag igår? Taco!
Går vänner före en partner? Nej
Har du några syskon? Indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0