Medans Matilda sover..

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu ? Nope, sorry but Im in löövee !
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ja, HELT klart LÅNGA ! 
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jag är i ett seriöst förhållande precis.. NU.
4. När hade du sex senast? Idag
5. Har du kört oskyddat nån gång? Yesbox, jag gillar inte kondomer..
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Jag är alltid svartsjuk.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej, why should I ?
10. Haft sex på fyllan? Nej, men jag har varit full när jag har haft sex, räknas det ?
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej.
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja, every day !
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja. Eller, alltså, vi är tsm igen.
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja.
15. Varit på en blind date? Näe
16. Varit otrogen? Aldrig, det är ju.. nåt sjukt ?
17. Ångrade du dig? Jag har inte varit otrogen så har inget att ångra ?
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 11 månader so far.
19. Har du någonsin varit kär? Jag ÄR kär
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja.. (punktpunktpunktpunkt)

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja
2. Är du ofta med dina vänner? Yesbox !
3. Vad brukar ni hitta på? Haha, stallet, vara inne och glo på tv, GARVA !
4. Bästa minnet med nån vän? Jag har så många minnen, både bra och dåliga.
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? Jag kan inte bara välja en..
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Haha, annars är dom väl inga vänner ?
7. Har du hatat din bästa vän? Nångång har jag väl det
8. Litar du på din bästa vän? Absolut.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Nej
12. Vart bor din bästa vän? Tjällmo, Skänninge
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Absolut ;D
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Nej, tror inte det.
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej
17. Vilken kompis var du senast med? Matilda, just nu.
18. Har du många kompisar i din klass? Typ.. 1,2,3,4,5,6 ?
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Jessie och Robin
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Matilda

SENASTE SOM

1. Du fick en puss av? Robin <3
2. Sov med dig i samma säng? Robin <3
3. Du delade ett riktigt skratt med? Matilda, LIMMET !! I never forget..
4. Du gick på bio med? Jag minns inte när jag var på bio sist !
5. Du höll i handen? Robin :)<3
6. Du gick på stan med? Minns inte.
7. Delade en pizza med dig? Roobiiiin :D<3
8. Du ringde? Minns inte. (fan vilket minne jag har ^^)
9. Skickade ett sms till dig? Aleks :)
10. Du kramade? Mamma, haha !
11. Gjorde dig lite besviken? PASS
12. Gjorde dig mycket besviken? PASS !
13. Du skrev med på msn? Robin ^^ <3
14. Du snackade skit om? Haha, pass (A)
15. Du åkte bil med? Mej själv, jag körde, mamma satt bredvid ;)
16. Gav dig en komplimang? Robin ^^ <3
17. Du kollade på film med? Minns inte
18. Du åt med på resturang? Slääkteeen
19. Betalade något åt dig? Mamma (A)
20. Grät inför dig? Matilda

DIVERSE

1. Favoritfärg? Roosaa (A)
2. Mobiltelefon? Sony Ericsson
3. Skola och program? Fordonsprogrammet på Carlsund.
4. Oskuld? Nopee
5. Senaste filmen du såg? Hmm.. Minns inte
6. Senaste låten du lyssnade på? Minns inte xD
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "Jag älskar dej så mycket kakan!"
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 30 Timmar 40 minuter och 35 sekunder
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Vet ej
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? 37 455
11. Vad åt du till middag igår? Pizza, fast den var äcklig
12. Har du duschat idag? Nej
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Hej då.
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Jaja !
15. Har du skolkat någongång? Ja, ganska många gånger I guess
16. Är du en svartsjuk person? Yesbox !
17. Går vänner före en partner? Alltså, jag vill ju kunna umgås med både vänner och pojkvännen.
18. Kommer du bra överens med din familj? Ibland.
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Jag har ätit Tacos
20. Har du några syskon? En bror och en syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0