Men fan !

Nu försvann mitt förra inlägg, "Dubbelmoral"

Iaf, jag skrev att min mamma tyckte att jag skulle hålla kontakten med mina vänner från 9an.
Im trying.
Jag tänkte åka och träffa dom idag.
Men vet ni vad man får för svar ?

"Nee, det tycker jag inte, det är ju faktiskt farsdag imorn"

JAHA OCH !?
Vem fan bryr sej om farsdag ??
Inte jag iaf !
Jag har firat det i 16 år, gör det nåt om jag hoppar över en dag ?

Är farsdag viktigare än mina vänner ?
Är det viktigare att säga "Grattis" till sin pappa och ge honom presenter än att hålla kontakten med sina vänner ?

Dra åt helvete med det !
Behöver min bror vara hemma då eller ?
NEJ !

Så därför tänker jag rymma till Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0