My Amazing cat



                                                                 Svartis


Vi har tre katter, har jag berättat det ?, iaf så en kväll när skulle sova hittade inte jag mina pyamasbyxor.
Har letat efter dom x antal månader så jag frågade mamma om hon hade sett dom, eller rättare sagt, skrek över hela huset om någon hade sett mina pyamasbyxor..
Men ingen hade gjort det så jag släppte det, drog på mej ett par kallsonger och gick och la mej.
Sen när jag och mamma pratade om skolan och transport så började min katt, Svartis, krafsa efter någonting under min byrå.
Jag fattade inte vad det var med honom men sedan såg jag något rött, mina pyamasbyxor är röda, komma fram under byrån.
Svartis drog fram dom helt och hållet och jag vart otroligt chockad.
Jag hade letat ÖVERALLT efter dom och så kommer min katt och krafsar fram dom under byrån.

Både jag och mamma började asgarva och Svartis fick mycket beröm.

My cat is Amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0