Nagelband och skuldkänslor.

Okej, jag måste ändå vänta på att maten på mitt café på facebook ska bli klar..

Aldeles precis nyss pillade jag på mitt nagelband, en liten skinnbit hade flakats upp.
Sen blev det bara mer och mer och nu droppar det blod om min vänstra tumme.
Hela tummen pulserar och det känns som jag ska dö..

Jag kan SE blodådrerna i tummen, alltså var det ingen liten skinnbit som lostnade, jag fick bita och DRA loss den med all min kraft, Nejvars, så illa va det inte men nästan.

4 minuter kvar på pizzorna föresten..

Jag har lite ångest över allt jag sa till min syster förut.. Läser du det här så är jag verkligen ledsen, jag älskar dej.
Jag kan lita på dej till 110% och vi ska inte bråka, vi är systrar, vi ska skratta åt andra syskon som bråkar..
Jag älskar dej.


Och Robin, förlåt för allt jag sa till dej idag. Jag blir så frustrerad när en liten grej inträffar så det går ut över alla.
Jag vet att det enbart är mitt fel, men för stunden kan jag inte hjälpa det, det är först efteråt som jag inser hur fel jag har och hur mycket jag har sårat andra..
Det betyder verkligen att du finns där när jag behöver dej och att du står ut med mej när jag är som värst.
Jag älskar dej.


Och mamma.. Förlåt för allt jag sa..
Jag hatar inte dej, jag älskar dej.
Förlåt, jag ångrar mej verkligen men jag fattar inte förens efteråt hur mycket jag har sårat dej och pappa.
Jag älskar dej.


Och pappa, förlåt för att jag fick dej bli ledsen.
Ingenting jag gjorde var med mening, jag vet bara inte vad jag ska säga utan då blir det att jag är tyst.
Jag hatar absolut inte dej heller, du är den bästa pappan man kan ha.
Förlåt, jag älskar dej.


Matilda, tack för att du finns.
Jag älskar dej.


Men jag är väl för inne i mej själv för att förstå hur många jag faktiskt kan såra.
Förlåt till alla jag har sårat idag.
Det var inte meningen.


Nu ska jag gå och plåstra om min tumme.

GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0