New Moon

Jag är helt förälskad i böckerna och filmen "Twilight", Jag har inte sett New Moon än, men förhoppningsvis ska jag få se den idag.
Det lilla roliga är att jag läste böckerna INNAN filmen kom ut.
Alla Twilight-wanna-be-fans läser alla böcker nu och typ "ÅÅÅÅHHH, Jag ÄLSKAR Robert Patinson"
TÖNT !
Jag älskar inte böckerna och filmerna för att jag tycker han är bra/snygg.
Okej, han passar jävligt bra som Edward i filmerna, Men det finns säkert dom som hade passat lika bra ?

Dessutom verkar han vara jävligt dryg i verkligheten, jag har läst intervjuer med honom och fått den uppfattningen om honom.

Jag säger inte att det är FEL att läsa böckerna efteråt och älska Robert Patinson.
MEN dom flesta läser ju böckerna och tittar på filmerna ENDAST för att det är just Robert Patinson med i dom.

Jag läste böckerna innan som sagt, och blev helt förälskad, ville bara ha mer, mer och mer av det.
Jag känner till fler som har läst böckerna innan, och vissa som överhuvudtaget inte bryr sej om det.

Men jag säger bara, Älska inte filmerna pga skådespelarna, det tycker jag är fel ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0