Ont i halsen delux.

Imorse vaknade jag(Nehe !?) med ont i halsen, jag har haft det ett par dagar, men whatever, det går över har jag tänkt.
Men idag var det värre än vanligt, stackars mej !
Så jag bestämde mej att vara hemma idag, jag vill ju liksom inte smitta andra, vilket helgon jag är som tänker på andra.
Så jag somnade om och först vaknade jag av att Matilda skickade ett sms, sen frågade pappa hur jag mådde (Hur ser det ut som jag mår liksom ?), men jag lyckades somna om hela tiden.
Sen ringde Hampus och sa att jag skulle prata med Robin, jag bara Whaaat, varför ? Jag sover liksom, låt mej va !
Sen sa Hampus bara "men krya på dej, hejdå" och la på, I dont get it, varför väcka mej från första början ?
Aja, söta klasskamrater som bryr sej om mej !

Stackars Robin har tagit vaccin mot svininfluensan idag, jag sa igår att jag skulle följa med och hålla honom i handen, men så blev det ju inte eftersom att jag är hemma.
Så jag har lite dåligt samvete över att jag inte var med när han tog den där hemska hemska sprutan !

Fy dej Louise som är hemma istället för att rädda din pojkvän.

Nu ska jag spela The sims !

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0