Paranormal Activity

Jag har bara ett ord om den här filmen.. SUGER !!
Jag har inte sett någon så mer värdelös film, vad är det läskiga ?
Seriöst, dom filmar det själva och hur tråkigt blir det inte då ? Jävligt tråkigt enligt mej iaf !

Matilda och jag såg den idag, Vi skrattade när det hände nåt och smsade när det inte hände nåt.
Så intresserade var vi av den filmen !

Jag har hört från många att den är "såååå läskig och den är sååååå otäck"
VARDÅ ???

Kan någon vara snäll och säga VAR det läskiga finns ?
Är det när hon släpas från sängen in i garderoben ? Det tyckte jag var kul, inte läskigt.
Hur töntigt låter inte det liksom ? "Hon släpas ner från sängen och in i garderoben, Någonting drar i hennes fot"

Jag DÖÖÖÖR !!
Om människorna inte kan komma på bättre skräckfilmer än så kan dom likagärna sluta göra skräckisar.
Det ska vara läskigt att titta på skräckisar, inte roligt.

Paranormal Activity får 3 av 10 poäng !
(En bra film ska ligga över 5)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0