Reklam

Jag ÄLSKAR com hem reklamen !
Den är så sjukt bra.

Älska tanterna "Vem vare som kasta !?"

Så himla braaa !
Jag har nog aldrig tyckt om reklam, bara den här, och Ica-reklamerna såklart !
Det är nog dom enda bra reklamerna som jag har sett.


Annars så hatar jag reklam, verkligen hatar.
Jag DÖR hellre än att titta på någon jobbig reklamskit, seriöst, dom hypnotiserar våra hjärnor genom deras reklamer.
Varför inte göra en rolig reklam när dom endå håller på att göra reklamer ?
Reklamer som ALLA vill se på, det är väl ingen som tycker om reklamer, men om dom hade varit roliga så skulle väl flera titta på reklamerna ?

Det ska jag skicka in som reklam till tv.

ROLIGARE REKLAMER FÖR FOLKET !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0