Svetsa !

Idag på Fordon, vet ej om jag har sagt det men jag får Fordonsprogrammet på Carlsund, I know you like it , så svetsade jag och Jessie, det var väl kul i början, men sen blev jag snabbt uttråkad.

Det var liksom för lätt och det blev väääldigt varmt, jag menar inte varmt som i varmt utan varmt som i JÄTTEvarmt !
Det kändes lite dumt för jag fattade först inte vad vi skulle göra, nej det beror inte på att jag är tjej, så jag fick fråga hela tiden..
Det kändes som om han tyckte att jag var sämst ?
Men när man väl fattade så var det riktigt roligt, ja, tills man tröttnade då.

Jag fattar inte hur människor kan ha det som jobb, det är ju inte alls varierande eller någonting, det är ju typ.. Världens mest ovarierande jobb !
Nej, för det är ju dom som gör spikar.. Eller borrar hål i makaronerna..

Men jag trodde liksom att det skulle va en utmaning, det enda som var riktigt svårt var att se till att det inte gick hål i materialet, DET var en utmaning !



Nej, nu ska jag fortsätta msn:a med min älskade Robin.

Hajdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0