Tellme´boutit

Egentligen är jag nog trött, nej, inte trött. Utmattad snarare. Jobbig helg som fan, och imorgon är det skola. Jag vill att allt ska vara enkelt! Tänk vad bra det vore om alla ens känslor vore besvarade. Alltså, om du tyckte riktigt illa om någon, så borde ju den personen tycka illa om dig. Älskar du någon, men bara som vän, så älskar den personen dig, men bara som vän. Om om du älskar någon, in på bara huden, så är det besvarat.

För första gången i mitt korta liv är jag sådär otäckt kär. Tror jag. Jag vet inte om det är kärlek? När man vill vara så nära det bara går. På. I. Vad som helst, bara i närheten. Jag vill höra hans hjärtslag, hans andetag, allt. Jag vill ha allt, det dåliga också. Svartsjukan och allt dåligt, ge det till mig, sålänge jag får kroppen och hjärtat också.

Barn små, bli inte kära. Det är ute, SÅ 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0