Tillbaka till Eden

Tillbaka till Eden är en ganska gammal film som jag och mamma tittade på igår.
Den är 4 timmar och 30 minuter ungefär.
Vi såg inte klart på hela filmen utan har en cd kvar att titta på.

Jag trodde den skulle vara sjukt dålig när jag såg att den var från år 1983.

Den handlar om en tjej som heter Stephanie, hon gifter sej med en kille som heter Greg(Dregg).
Hon är rik och han är ute efter hennes pengar.
På deras smekmånad så kastar han i henne i vattnet där det finns en krokodil.
Han tror att hon är död men hon överlever (Med bett i hals/Ansikte).

Hon blir räddad av en man som heter Dave.
Hon bor hos honom ett tag och sedan åker hon in till staden och plastikopererar sej hos en man.
Sedan blir hon en helt ny människa och ser ut som en supermodell.

Hon börjar jobba som supermodell och träffar Greg(Dregg) igen.
Den här gången ska hon hämnas på honom.
Han vet inte att det är hon utan hon går under namnet Tara Walles.

Han blir såklart förälskad i henne och hon föreslår att dom ska åka ut till Eden..

Längre har jag inte sett så det blir en uppdatering när jag har sett klart filmen !

Men den var helt klart värd att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0