Warning!

Hästsnack igen då. Det blir mycket av den varan när man bor 5 meter ifrån ett stall. Höhö.
Det har varit skiiiitkallt idag. Fint väder, men kallt. Så, utrustningen för att gå ut och rida och mocka:
-Underställ gjort för orientering
-Vinterridbyxor från Pikeur
-Kingsland showsocks
-Sockar
-Vitt linne
-Rejmes tjocktröja
-Vinterfodrad jacka från Pikeur
-Lollos fodrade handskar
-MÖSSA!


Och trots det så frös jag, som en jävla kalv!
Sen red jag barbacka på myspojken. Åh vad jag är kär! Söt var han, som vanligt. Och lugnast i världen. Tror att någon har drogat honom. Gullungen! ÅÅÅh vad jag vill pussa hans neeesa nu.
Sen mockade jag. Det var... smutsigt. mm..

Kommentarer
Postat av: Louise höhö

Jag visste att du älskade mina fodrade handskar !

2009-11-20 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0