America is not the world.

Bara för att jag gillar Louise så mycket, ska jag härma henne. Men eftersom att jag är en lite mera intressant person än henne kommer mitt blogginlägg bli längre än hennes, hähä.

Jag heter alltså Matilda, no shit sherlock. Karlsson i efternamn, Sofie i andranamn. Bor utanför Motala, eller ja, egentligen närmare Skänninge, men det talar vi tyst om. Bor på en hästgård, Louise har sin häst här. Själv har jag tre hästar. Går också på Carlsund, i ettan på lärlingsprogrammet. Pluggar alltså till hovslagare.
 Född 92, alltså fyller jag 18 nästa år, 17 februari. Då blire livat i luckan.

Går också på BUP, haha, hej störda gänget! Nej, jag går aldrig till BUP, jag får bara mina mediciner och sen är det bra med det. Singel, tacka fan för det. (nu ljög jag)
 Bra sidor:
*
Jag har bättre humor än alla andra
* Jag är coolare än alla andra
* Jag har snyggare vänner än alla andra, som inte har mig som vän alltså.

Dåliga sidor:
*
Finns inte, hähä.
* Jovars, jag röker, det är ganska ofräscht.
* Och jag är tjock, det är också ganska ofräscht.

Anyway, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0