Bad romance.

Som bara tusan. Det gillar vi inte, inte alls faktiskt. Så tyck synd om mig.

Anyways, klockan är 20 över 8. PÅ MORGONEN! Jag funderar på att sova, inte för att jag är trött, utanför att det bara finns en halv cigg kvar och jag överlever inte dagen på bara den. Mamma kommer inte hem förrens halv 4, så jag är cigglös tills dess. Åh så jobbigt.

Sen ska jag vara barnvakt, nejmen vad kul (utropstecken)
Inte alls pepp på det faktiskt, alla tror att det är min unge, ohnoes! Kul var det när jag jobbade hos Bibbi. Åkte till Sharpman en dag med ungen då, vem möter jag inte där? Jo, en elev och hennes mamma. Den blicken alltså. Om blickar kunde döda skulle jag ha varit en askhög där. Jag kunde TA på hennes tankar;
"Ah, min dotter rider för den mest slampiga människan ever, men jag ler snällt och frågar om allt är bra"
Mamma bara skrattade, förstår ni??

Sen skulle jag alltså åka till jobbet någon vecka senare, med ungen! Tog henne under armen, sprang in i skogen och kikade ut mellan granarna. Kusten klar? YES! Sen sprang jag, inte sådär halvslappt utan SPRANG för livet. Sen när jag flåsat klart var jag hundra på att de inte skulle komma. Sen känner jag stanken. Det luktar.. bajs! Ropar till Bibbi, ROPAR!! "Jag går bara in och byter på henne!!!"
Och vem tror ni kommer då?! JAG-HATAR-SLAMPOR-MAMMAN!
 
Of fucking cooooursee.

Nu kommer jag för evigt vara slampan. Kul att sitta där på ålderns höst med epitetet slampa. "Öh Roffe, akta dig för tanten med taxöron. SHE IS A SLUT!"

over and out, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0