Hästar !

Jag åkte till Matilda idag efter skolan, vem hittade jag sovandes i soffan ?
Jo, Matilda !
Så jag bestämde mej för att låta henne sova, kändes lite fel att väcka henne typ 5 gånger i rad ?
Jag gav mej ut till stallet, Alone.
Jag mockade och så innan jag tog in Nina.
Sen gjorde jag igordning Nina och gav mej ut i regnet.
Jag visste inte riktigt vart jag skulle rida någonstans för jag har inte varit däruppe så länge.
Iallafall så tog jag och började däråt vi brukade rida.
Sen svängde jag åt andra hållet. Och vägen ledde mej Far Away !
Men jag kom ut på en väg där jag kände igen mej tillslut ! Lucky me.
Sen när jag kom tillbaka så upptäckte jag att Nina hade tappat en sko, höger fram. KUL LIV !

Sen åkte mami och jag till Granngården !
Vi inhandlade:
*Vinterskor
*Betfor
*Grimma
*Vinterhandskar

Det var behövligt !

Nu ska jag gå och städa mitt rum och sedan gå och sova ?
Jag ska besöka min förra skola imorn !

xoxo Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0