Hej Världen.

Just nu sitter jag i ett rum som stinker ättika, kul ?
Nej, inte ett dugg faktiskt.
Det är såhär att mina två katter, kastrerade, går runt och sträntar överallt i huset och nu var datarummet offret.
Vi vet inte varför och vi vet inte vem utav dom.
Det är ju lite småirriterande kanske eftersom att vi har provat ALLT för att dom ska sluta.
Medicinering, nån kontaktgrej m.m.

Men lite huvudvärk har väl ingen dött av, eller ?

Jag har lite smått ångest över 2 grejer.
*Jag måste kolla facebook men istället sitter jag och skriver i bloggen.
*Jag ligger efter i skolan och borde läsa ifatt i Engelskan och Svenskan.

Men som sagt, nu sitter jag och gör ett inlägg i bloggen och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om..

Jag kan ju skriva om vem jag är kanske ? Intressant ? I KNOW !
Så, nu sitter jag och tuggar på en bulle och försöker komma på vart jag ska börja.
Jag är 16 år, tjej, bor utanför Motala, i östegötland för er som inte fatta.
Jag har en egen häst, ett 17 årigt sto, helt underbar !
Jag går på en skola som heter Carlsund, I hate it already.
Jag går regelbundna samtal på Bup, Barn och Ungdoms psykriati, varför vill jag inte säga.
Jag älskar djur, jag hatar världen och människorna i den.
Jag är väl en ganska normal tjej, I think ? Nu tog jag i lite.. Jag är en ganska onormal tjej om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag farma och salea och caféa

xoxo Louise

Kommentarer
Postat av: Lin

juste! MIN katt sträntar minsann inte!!!

2009-10-21 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0