Morgondagens planer.

Det är natt, och jag är fylld av energi och inspiration. (Var det någon som sa något om min dygnsrytm? NEJ, jag tänkte väl det!)
Därför ska jag, med hjälp av en wonderful punktlista, berätta om morgondagens planer. Enjoy!

* Åka med in till storstan, vara hos mormor.
* Ta en dusch, raka benen och övriga behårade ställen.
* Göra mig vacker.
* Ta en cykeltur till Maxi för att inhandla diverse nödvändigheter för en mumsig måltid.
* Tillaga den mumsiga måltiden.
* Sova till tonerna av dansband. (då somnar man på två röda, allt för att slippa eländet)
* Vakna och åka hem.
* Byta kläder.
* Gå ut till stallet.
* Ev. rida Ninutt
* Trickträna Pomputt.
* Vrålkolla Greys
* Sova.

Nu ska jag kolla FB, hehe.

xoxo Matilda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0