The great world of facebook.

Facebook, min gud, mitt liv, mitt allt. Jag hade vägrat facebook i år, ja, på riktigt. Jag ville inte följa strömmen så jag dissade FB. Men sen förstår ni, hände det sig som så, att Louise var här en kväll. Vi satt ute och rökte och grät till vacker musik. Sen förstörde Louise stämningen genom att skrika "ÅH, måste kolla farmen!"
 SAY WHAT?! tänkte jag men lät henne få som hon ville. Det är inte lätt att sätta sig emot ett stycke Louise vill jag lova.

Louise loggar alltså in på det förbannade FB och kollar sin farm. Så fort jag såg kossorna var jag fast. Jag hade fortfarande tårar i ögonen efter musiken, så allt var extra dramatiskt. Jag bad Louise om att hjälpa mig, jag vill också ha en farm, nununu. Sen var jag fast.

Vid skolbänken= Mina plant, måste harvesta!!! (med den där härliga svengelskan)
På hästryggen= Mitt café, måste servea!!!
I sömnen= Mina fiskar, måste salea!!!

Förstår ni nu, hur fast jag är? Facebook är en trevligare värld, jag vill bo bland mina fiskar, min "pink cottage" och mitt café.
Hej, jag heter Matilda och jag är beroende av FB
HEJ MATILDA!


xoxo Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0