Osociala värld

Ja, varenda liten prick på denna jord som föreställer människor är osociala.

Damn you..

Funderar på att gå och möta voldemort och be honom uttala dödens förbannelse på mig.
SKOJA !
Voldemort är död och jag är för ung för att dö.

Screw you..

Nej, men back to reality, eller vad säger ni mina kära bloggläsare, 2 st ?
Anyways, love you. Vilka ni nu än är..

Idag såg jag "The proposal" and I LOVE IT..!
LoveLoveLoveLove !

Jag sitter hos min syster, Lin, och vi har ätit chips och nu vill jag kräkas över Sveriges I-landsproblem(Vädret).

Nu börjar jag dessutom tröttna på reklamen på Spotify, I WANNA KILL IT !
"Gå in på blablalbalabla"
"Uppgradera till spotify prenium så slipper du alla reklamavbrott"
HADE DU INTE SAGT DET SÅ HADE DET VARIT MINDRE REKLAM, kärring..


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0