Hela världen är visst emot mig idag..

Precis hela jääävla världen är emot mig, och jag vet inte vad jag har gjort ?
Please tell me !
Alla är så jävla sura idag, men för vad ?

Om jag har uppträtt mig som om jag har vart sur så är det för att jag mår skit, jag är nervös och jag vill bara gömma mig under täcket. Men för det behöver ju inte alla vara så jävla sura tillbaka ? Jag hatar världen, jag hatar allt verkligen..

Nu ångrar jag att jag ska byta skola för alla verkar vara så jävla sura på mig över det, ni ska väl fan inte må dåligt över det egentligen ? Det är inte ni som förlorar alla vänner och kommer till en helt ny klass där ni inte känner en själ, och sluta va så jävla själviska, det är väl min utbildning och jag gör väl för fan vad jag vill ?

Nu orkar jag fan inte mer.

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0