Horry Patter ?

Nej, Harry Potter ska det ju vara !

Kanske ska berätta om min lilla incident på McDonnalds ?
Ja, nu kör vi !

Jag skulle beställa, Matilda vågade inte.
-Vi ska ta med det
-Ah okej *Packar ner i en påse*
Jag: *Tar med brickan endå*
Han i kassan: *Tittar på mig som om jag vore störd*

PINSAMT !! Men vet ni vad ?? Det är inte slut där !

Sen när vi skulle gå och ta dricka så ville jag ha salt, men en gubbe stog i vägen så jag vågade inte. När vi skulle gå sedan så stog det en vägg i vägen, alltså, jag lovar, den kom från ingenstans, den stog inte där förut !! Matilda börjar självklart asgarva..

Fast igentligen är jag Harry Potter och skulle till Perrong nio och trekvart, men Dobby hade stängt portalen in dit så det gick inte.



Dessutom är jag lite smygkär i Rupert Grint. (Ronald Weasley i Harry Potter)
Bara därför slänger vi in en snygging bild på honom !




Sen kan vi ju lika gärna ta en bild på hela gänget från Harry Potter !



Och bara för att jag älskar Hagrid och Dumbledore !

Dumbledore

Hagrid


Får bli sista bilden..

Kanske en på Du-vet-vem också..




Nu ska jag gå och sova !

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0