My day

Suck..

Först så kunde jag inte sova, don´t know why ? Sen så vaknade jag tidigt och satte mig vid datorn en stund, höhö, måste ju kolla alla spel på Facebook !
Sen gick jag till bussen. Jag fick springa sista biten för att hinna fram till busshållsplatsen (Bussen skulle släppa av några) Men när jag står och väntar på att han ska öppna dörrarna, tror ni inte att den jäveln bara åker eller ?
Då vart Louise förbannad och drämde till bussen och då stannade han.. Men gud vad han glodde på mig sen.
Men va fan, borde inte busschaufförerna titta om det står någon som vill bli insläppt eller ?

Stört..

Sen kom jag iaf till resecentrum och åkte vidare till skolan. Skolan var som vanligt, alltså booriiing.. Fast lite mer boring än vanligt eftersom att jag var så jäkla trött och *********. Nejvars men, iaf.
Sen var jag ju tvungen att stanna kvar på supporttiden, OFC ! Bara för att göra ett fucking matteprov.
Bussen gick 12.55. jag var klar 13.00 och fick vänta på nästa buss som gick 14.52. Är det inte typiskt ?
Jag satte mig på busscentralen och började läsa Harry Potter (<3) och åt choklad. Prr..

Och sen så kom jag hem och satte mig vid datorn och typ städar rummet och ja.. ingenting alltså ?

That´s my day..

Förresten så dog min mobil.. DAMN IT !!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0