När världen är osocial

Då får man ta sig i kragen och hitta på någonting roligt !
Tillexempel smsa med tråkiga personer, nej, det är ju inte roligt.. Men om man kan få dom tråkiga personerna roliga så blir det roligt ! Eller, det går inte göra tråkiga personer roliga..

Nog om det !

När världen är osocial som sagt..
Här är lite tips på vad man kan göra:

*Starta hög partymusik och sjunga och dansa.(Party, ingen elvis eller carola)
*Tröstäta (Det ska jag göra snart)
*Läsa bloggar(Den här tillexempel)
*Smsa(Med roliga personer)
*Tugga tuggumi och blåsa stora bubblor
*Ta egobilder
*Göra tråkiga tester på internet, typ IQ-tester.

Ja, det var ju en del man kan göra om man har tråkigt.
Heheh

Galet
, jag är nog inte nykter än..


Skål på er föresten ! (Jag sitter i en bastu så jag får vara röd i ansiktet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0