Statistik

Är inte min starka sida..
Men även om vi har ca 2 besökare per dag (?) Så gillar jag att blogga, när jag har lust vill säga.. Men det skulle ju inte vara fel om någon, ANYONE, mer skulle läsa bloggen, jag lägger faktiskt ner tid och ork med det. Seriöst nu alltså.

Även om jag inte uppdaterar så mycket *host* Jag uppdaterar mest *Host* så måste jag erkänna att det tar på krafterna en sen torsdagkväll att sätta sig och blogga, jag vet, klockan är bara halv 7. Men so what ? Jag sov kanske 2 timmar inatt so fuck you. Det kommer jag till senare iaf.

Hur många kommentarer har vi fått ? Om vi räknar bort det vi själva har kommenterat ? Jo, TVÅ stycken.
No way you joking ! No it is true ! Shiiiit !
Ni suger, alla suger, jag suger, men ni suger mer, för jag bloggar iaf och ja. Anyway.. Ska väl göra läxor snart.
städa rummet vore väl en ideé ?

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0