Tjällmo

Igår åkte jag till tjällmo så jag hann inte blogga då. (Hade ändå inte så mycket att skriva om)
Jag gick upp klockan 8(!!) för att jag skulle åka in till lkpg först. Där åkte jag och mamma och hämtade min syster. Sen åkte vi till Hööks och Ö&B och inhandlade lite hästgrejer, woho !
Ö&B har ju utförsäljning på ALLA sina hästgrejer, vad tycker ni om det ? Jag tycker det är skitdåligt.

På Hööks köpte jag iaf ett par boots, en grimma+grimskaft och säkert nåt jag har glömt..
På Ö&B köpte jag reflexer, ryktborste och säkerligen någonting mera.

Sen åkte vi vidare till Tjällmo, där åkte jag hem till Hanna och där var också Carro.
Senare på kvällen hade Carro åkt hem och då träffade jag och Hanna Johanna, Julia och Olle.
Sen var det så kallt så vi gick hem till hanna igen. Vi gick och la oss då, tror jag ?

Iaf, idag så åkte vi till Jessie. Där spelade vi kort och tjockade oss, haha.

Nu sitter jag hemma och är helt uppsvullen efter allt jag har ätit.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0